pondělí 17. listopadu 2014

†Knižní zpověď 4


Autorka projektu = Fanta.

1.Raději si přečteš knížku, nebo se podíváš na film?
Radši kniha^^. Můžu si ty postavy představit podle sebe a ne tak, jak už je někdo ''vymyslel''.

2.Co by si podle tebe vybrala většina tvých kamarádů a známých?
Odpověď lehká... Film. Avšak to není u všech stejný. Nějaké kamarádky si ode mě půjčují knihy a čtou^.^ Ale myslím si, že hodně mích kamarádů preferuje filmy. A známí by to asi rozdělili^.^

3.Čteš knihy spíš po nebo před filmem?
No, jak kdy. Ale většinou po knize, jelikož mám radši, že si ty postavy můžu ve své mysli vymyslet:).

4.Co tě donutí se podívat na film natočený podle nějaké knížky?
Ten děj, jak bude zpracovaný a ty postavy:).

5.Přečteš si ráda nějakou knížku, když jsi jako první viděla film?
Jasně^.^

6.Zjistíš po zhlédnutí filmu, že byly tvé představy úplně jiné, nebo se spíš shoduješ s filmem?
Jak kdy... Někdy to vážně vystihne a někdy to je fakticky jiné.

7.A shoduje se většinou film s knihou, nebo jsou tam velké rozdíly?
No tak, všude jsou nějaké rozdíly. Nemůžeme narvat celou knihu do filmu.

8.Vadí ti to?
Pokud mě film baví, nevadí mi to...

9.Jaký film byl natočen podle knížky, ale přestože byl obsahově o něčem jiném, byl lepší než kniha nebo alespoň na stejné úrovni?
Tak takový film neznám^.^ Děkuju!

10.Jaký film byl natočen podle knížky, ale přestože byl obsahově o něčem jiném, byl mnohem horší než kniha?
...

11.Jaké místo (krajinu, město) filmaři skvěle vybrali?
Harry Potter. Jasně... Museli to nějak udělat. Ale mě se to vážně líbí i kolem!

12.Které naopak zničili?
Asi Stmívání.

13.Kterou postavu filmaři skvěle vystihli?
Líbí se mi postavy z Harryho Pottera.

14.Kterou postavu naopak dost zkazily?
Asi Edwarda ze Stmívání. Sice jsem viděla první film, ale ve knize sem si ho představovala úplně jinak.

15.Co ti na zfilmovaných knihách vadí?
Že často nejsou přesně podle toho děje, ale jsou tam věci doplněny, vymazána, apod.

16.Co se ti naopak líbí?
Když nějaké části knihy nechápu, tak mi to obvykle film vysvětlí;).

17.Čteš knihy napsané podle nějakého filmu?
Zatím ne.

18.Co tě donutí si je přečíst?
Nic, protože je nečtu.

19.Máš je ráda nebo si raději přečteš „normální“ knížku?
Já si přečtu všechny knihy, které mě něčím zaujmou ^.^

20.Jaká kniha napsaná podle filmu byla nejlepší?
...

21.Jaká nejhorší?
...

22.V čem se většinou tyto knihy lišily od filmu?
...

23.Díváš se na zfilmované knihy z doporučené četby?
Jo, taky mě to zajímá:).

24.Pomáhá ti film zapamatovat si děj např. při referátu?
Jo, pokud je děj stejný jako v referátu tak ano.

25.Pamatuješ si, která postava je která spíše v knize nebo ve filmu?
Jak kdy^.^

26.A co jejich jména?
Jak moc jsou oblíbení^.^

27.Říkají vám při literatuře, která díla byla zfilmována a stojí za to je vidět?
Jo:).

28.Ukazují vám při češtině krátké ukázky z probíraných děl, které byly zfilmované, na internetu (např. na Youtube), nebo rovnou celý film?
Jak kdy

29.Myslíš, že by bylo dobré shlédnout zfilmovaná díla, které sis vybrala k maturitě?
Jo. Bylo by to podle mě užitečný :).

1 komentář:

Budu ráda za váš názor,rady,tipy atd.! :)