středa 5. listopadu 2014

Audiokniha Hra o trůny

∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞

∞Audiokniha-Hra o trůny


Originální název: Games of  Thrones
Český název: Hra o trůny
Autor: George R.R. Martin
Interpret: František Dočkal
Nakladatelství: Tympanum
Žánr: Fantasy, sci-fi 
Délka: 20:34:31
Rok vydání: ....
Série: Píseň ledu a ohně
∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞
Anotace:
Ve světě, kde léto může trvat desítky let a zima celý život, vzrůstá nepokoj. Železný trůn Západozemí přitahuje bezpočet mocných, leč jeho jako břitva ostré hrany mohou být i smrtelnou pastí. A na severu, tam za ochrannou Zdí, se mezitím houfují nadpřirozené síly temnoty…
∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞

,,Měli bychom se dostat zpátky.'' Zamumlal Jared, když les kolem nich začal tmavnout.
∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞
Můj názor:
Seriál miluji a myslím si, že bych milovala také tuto audioknihu, kdyby to byla například e-kniha a nebo normální kniha. Ovšem to není ani jedno, bohužel. Nemůžu říct, že by se mi nelíbila... Uměla jsem si to představit, představovala jsem si jednotlivé osoby ze seriálu a ten děj, atmosféru. Pan Dočkal to namluvil tak,že mi ani nevadilo, že tam mluví jen jeden člověk. A to bylo také to plus. Jinak  ji zkusím dám ještě jednu šanci a přečtu si ji jako e-knihu či normální knihu. Je to taková oddechovka, já to poslouchala, když jsem šla spát a hned jsem usnula. Ovšem se tam někdy naskytly takové chvíle, kdy to bylo trošku násilnější. Jinak těm, kteří dávají audioknihám přednost před normálním či elektronickým knihám a tento žánr se jim líbí tak můžu doporučit. 


∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞
Existuje jen jeden bůh a jeho jméno je Smrt. A je jen jedna věc, kterou říkáme Smrti... Dnes ne!∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞
Úryvek :
„Pod každým prstem měl čepel, hroty pokroucených mečů vyčnívajících jako tesáky z opěrek trůnu. Dokonce i po třech staletích byly některé ostré tak, že dokázaly říznout. Železný trůn byl pro neopatrného plný pastí. V písních se pravilo, že bylo třeba tisíce mečů, aby ho vyrobili, rozžhavených doběla ve výhni plamenů dštících ze chřtánu Baleriona Černého děsu. Kovali jej padesát devět dní. Konec jejich snažení korunovalo toto pokroucené černé monstrum vyrobené z jako břitva ostrých hran, hrotů a pásů kovu; trůn, který mohl zabít člověka, a také zabil, pokud lze věřit příběhům."

∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞



Za poskytnutí recenzního výtisku děkuji Nakladatelství IDNES 

DĚJ: 3/5

Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu ráda za váš názor,rady,tipy atd.! :)