čtvrtek 18. září 2014

Moje kouzelná knihovnička


Je tu první Kouzelná knihovnička! 
A bez dlouhých vykecávek a jdeme na to!
Knih moc nemám ale doufám, že nevadí! :)


 Pohled na celou knihovničku, kde jsou knihy:). Knih mám sice málo ale to je ten důvod, že jsem se četbě začala naplno věnovat až tento rok a to jsem hlavně chodila do knihovny... :) Ovšem, teď mi budou prý rodiče kupovat knihy a i já sama sobě si je budu kupovat.:). Jak si asi můžete všimnout, knihovnička je přivrtaná. S mamčou jsme vymyslely knihovničku nějak oživit/ozdobit a tak jsme tam dali různé figurky. Taky si můžete všimnout světýlek, které mi mamča nechala a pomohla mi je na knihovnu dát:).
 Momentálně je pohled na rozsvícená světýlka. Fotila jsem to ráno se stáhnutými žaluziemi, proto to není tak kouzelné, jak to je ve skutečnosti večer... :). 

  Tady tím začíná má knihovna, vím, že to nejsou knihy, ale je to prostě takový můj začátek:).Mám tam něco z plavání, měla jsem tam i medaile ale opravdu netuším, kam se poděly:(. Taky tam mám svého anděla pro štěstí, kterého mi dala mamča na moje první závody v plavání:). Přinesl mi skvělé úspěchy! A jdem na to hlavní! KNIHY! 
 První dvě poličky čtu, tu další moc ne :D. Chybí mi tam ještě kniha Letopisy Narnie - Lev, Čarodějnice a Skříň, tu momentálně čtu a mám ji na nočním stolku pod knihovničkou:). Takže, mám tu málo knížek jak už jsem se nahoře zmiňovala... A co tu máme za knihy? Mám tu Petra Pana a Hvězdní Strážci + Petr Pan a zloději stínů od Barryho Pearsona. Knihy jsem zatím nečetla a nemůžu se k tomu vůbec dostat, což je celkem blbý... Jako další kniha tu je Utajený svět od Valentiny Montevechi ze série Kniha Světů... Je to zajímavá kniha,kterou mám rozečtenou asi 4 měsíce? :D Koupili jsme si jí s kamarádkou v levných knihách asi za 30 korun a mě zaujala anotací:D. Teď tu je kniha Monster High-Můj soused Ghúl, kterou jsem dávala do soutěže a do tohoto měsíce to musim poslat, jenže nemám peníze, teda jako mám ale musím je mít na autobus jestli se chci vůbec někdy dostat ze školy domů :D. Potom tu je Deník Mimoňky od Rachel Reneé Russelové.... Knihu jsem četla asi 5x, koupil mi ji taťka v knihkupectví:). Další kniha se jmenuje Drakie od Sophie Jordanové... Koupil mi ji můj starší bráška letošní prázdniny na vlakáči, když jsme jeli z Ostravy do Prahy abych si měla co číst ve vlaku, knihu jsem měla přečtenou za dva dny. Další a poslední kniha v této poličce je Pád ze série Andělé... Autorka knihy se jmenuje Lauren Kate. A jak si můžete všimnout je to vlastně všechno z této poličky... Potom tu mám taky nějaké té figurky, jelikož já jsem jejich sběratel a vážně je miluju! :3  
Další polička:). Omlouvám se za špatnou kvalitu fotky, snad nevadí:). Tak a jdem na knihy, opět jich tady mám málo:). Jako první zde máme knihu Vidím to co vrah od Jilla Hathawaye. Knihu mám již dočtenu. Kniha mě stála 30 kč v levných knihách. Jako další kniha je tu Děvčátka na slovíčko... Knihu jsem dostala nedávno ale ještě jsem se do ní nepustila. Další tu jsou 2 knihy ze série Dívka... Autorka je Sue Limb... u knih jsem se velmi zasmála. 
Tady mám knihy které nečtu.... Jsou to encyklopedie, slovníky atd.
Opět knihy které nečtu..
A zde mám ''ozdobnou'' poličku...:)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu ráda za váš názor,rady,tipy atd.! :)