pátek 22. srpna 2014

Recenze na knihu VIDÍM TO, CO VRAH


Recenze knihy-Vidím to, co vrah

Autor:  Jill Hathaway
Rok vydání: 2012
Nakladatel: Fragment 
Žán
r:  beletrie
Díl v sérii: 1.díl
Anotace:
Středoškolačka Vee je normální dívka, která řeší 
problémy jako každý teenager. Kromě toho však 
trpí poruchou spánku, která způsobuje dočasné 
bezvědomí. Během tohoto stavu se Vee ocitá v 
těle jiných lidí a vidí jejich očima. Jednoho dne se 
ocitne v těle vraha, který má na svědomí smrt její
 nejlepší kamarádky. Tento čin zamaskoval jako 
sebevraždu. Brzy poté zemře další dívka a Vee se 
začne strachovat o svou mladší sestru.
Stojí před rozhodnutím, zda pátrání ponechat na policii, nebo se do něj pustit na 
vlastní pěst. Dokáže vrahovi jeho vinu?                    
 ∞∞∞∞∞∞ ∞∞∞∞∞∞∞ ∞∞∞∞∞∞∞ ∞∞∞∞∞∞∞ ∞∞∞∞∞  ∞∞∞∞∞∞∞ ∞∞∞∞∞∞∞ ∞∞∞∞∞∞∞ ∞∞∞∞∞∞∞ 
Je těžké si představit, že trpíte chorobou, o které si všichni myslí,že je to pouhá narkolepsie... 
I když je to něco víc....
Tyto zkušenosti má Silvie.
Silvie se radši vyhýbá cizím věcem a to jen z jediného důvodu... 
V bezvědomí se proměňuje do jiného člověka, někoho, jehož věci 
se předtím dotkla. Jednoho dne se ocitne v těle vraha sestry nejlepší kamarádky Sophie. 
Poté, co se Silvie probudí,zavolá k Sophii domů, aby se přesvědčila, zda je Sophie mrtvá-bohužel ano.
Další den to vyšetřuje policie a dospěje k názoru, že to byla sebevražda. Za pár dní spáchá sebevraždu
další kamarádka Silviiny sestry...  V době těchto událostí se ve škole objeví jeden  kluk.
Silvie se snaží ochránit svojí sestru a dokázat smrt Sophie.... Dokáže to?

                     ∞∞∞∞∞∞ ∞∞∞∞∞∞∞ ∞∞∞∞∞∞∞ ∞∞∞∞∞∞∞ ∞∞∞∞∞  ∞∞∞∞∞∞∞ ∞∞∞∞∞∞∞ ∞∞∞∞∞∞∞ ∞∞∞∞∞∞∞ 

Kniha mě vtáhla do děje hned od první věty a věřím,že nejsem 
sama,které se kniha líbila. Na knihu jsem slyšela plno negativních i
pozitivních ohlasů a můj hlas patří 100% k pozitivním. Žrala jsem 
každou větu, co tam byla pronesena. 
Lidé v knize se mi zdáli plně stejní jako ti, co potkáváte ve
škole nebo na ulici...
Mezi mé oblíbené postavy patřila také Sophie... Bylo mi vážně líto,
když zemřela. Potom jsem měla samozřejmě ráda Silvii, Mattie a Rollinse. 
 Mezi postavy co bych tam radši nikdy neviděla byl Zane... Vůbec mi nebyl sympatickej a 
nedokázala jsem si ho představit... Celou tu dobu jsem měla takový divný pocit,když byla 
Silvie u něj.... 


DĚJ: 5/5
OBÁLKA: 2/5

Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu ráda za váš názor,rady,tipy atd.! :)