pondělí 4. srpna 2014

∞Recenze na knihu Deklarace Smrti∞



Deklarace smrti
Gemma Malley

 ∞∞∞∞∞∞∞ ∞∞∞∞∞∞∞ ∞∞∞∞∞∞∞ ∞∞∞∞∞∞∞ ∞∞∞∞∞∞∞ ∞∞∞∞∞∞∞ ∞∞∞∞∞∞∞
Žánr: Scifi,fantasy,romány

Vazba: pevná

Počet stran: 
256

Rok vydání: rok 2013

Nakladatelství: Fragment

Úryvek z knihy:
Přebytečná Anna. Ve skutečnosti je to spíše popis než jméno. My všichni na Grange Hallu jsme Přebyteční. Přebyteční cvičení pro práci. Výkonní Přebyteční. V podstatě mám velké štěstí, že jsem tady. Dostala jsem šanci, abych napravila přestupek rodičů - když budu pilně pracovat, mohli by mě zaměstnat. Zdaleka ne každý má takovou možnost. V některých zemích Přebytečné zabíjejí. Utratí je jako zvířata.
- kapitola 1, strana 9

Číslo v sérii: 1


Děj knihy: Píše se rok 2140....Život na Zemi se změnil od základů. Lidská civilizace už není ohrožena smrtelnými nemocemi, na které věda objevila léky. Nesmrtelnost však přináší i možná rizika - největším z nich je přelidnění. Proto byla přijata Deklarace - každý obyvatel může mít jen jedno dítě... Kdo zákony poruší, bude potrestán.Anna se narodila rodičům,kteří měli dvě děti. Nyní je Anna označována za přebytečnou.



Pozitiv/negativ:
Pozitiv- Nemůžu říct,co se mi líbilo, jelikož by to byl spoiler... Takže... Líbil se mi prostředek a konec :D
Negativ-Ze začátku ta kniha byla vážně nudná,nemohla jsem se do ni vžít,myslela jsem, že tu knihu odhodím... Jenže to na nějaké straně začalo být zajímavé,tak jsem to četla:3.

   ∞∞∞∞∞∞∞ ∞∞∞∞∞∞∞ ∞∞∞∞∞∞∞ ∞∞∞∞∞∞∞ ∞∞∞∞∞∞∞ ∞∞∞∞∞∞∞ ∞∞∞∞∞∞∞ 
  • Co mě na knize zaujalo na první pohled?
Na první pohled mě zaujala obálka:)
  • Co jsem od knihy očekávala?
Dobrodružství:)
  • Kdo napsal tuto knihu?
Gemma Malley

Studovala filozofii na publicistické univerzitě před tím, než pracovala jako žurnalistka. Psala pro několik finančních časopisů a pravidelně přispívala články do časopisů jako jsou Company Magazine a The Sunday Telegraph.
Po té se začala věnovat službám, jako jsou pomoc seniorům v Ofstedu nebo výcviku vodících psů. 
Je vdaná za Marka, ředitele přípravné školy (školky) v severozápadním Londýně.
  • Můj názor? 
Kniha mě zaujala až když jsem měla půlku dočtenou.... Knížka mě zaujala v obálce.... Potom až v půlce... Takže těm co neradi čekají...NEDOPORUČUJI;)
HodnoceníHodnoceníHodnocení
3/5

 ∞∞∞∞∞∞∞  ∞∞∞∞∞∞∞ ∞∞∞∞∞∞∞ ∞∞∞∞∞∞∞ ∞∞∞∞∞∞∞ ∞∞∞∞∞∞∞ ∞∞∞∞∞∞∞ 
zdroj obálky  : nakladatelství  Fragment
zdroj informací o autorce : databazeknih.cz
anotaci jsem napsala sama z knihy:).

2 komentáře:

  1. Táto kniha sa mi celkom páčila, práveže začiatok pre mňa super, ako boli v tom centre na výchovu. Prečítala by som si aj 2ku, ale mne sa to utekanie tam vtedy nepáčilo, takže ten koniec, keďže nebol vlastne otvorený, tak je to v poho.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ona je i 2ka? Ani nevim:). Snad si ji přečtu:).
      Mě se právě nelíbil začátek ale konec:)))).
      Každá máme něco:).

      Vymazat

Budu ráda za váš názor,rady,tipy atd.! :)